اس ام اس های عاشقانه
اس ام اس های عاشقانه
زندگی دفتری از خاطره هاست یک نفر در دل شب یک نفر در دل خاک یک نفر همدم خوشبختی هاست یک نفر همسفر سختی هاست چشم تا باز کنیم عمرمان میگذرد ما همه همسفر و رهگذریم ‏ آنچه باقیست فقط همین خوبیهاست.

میدونی سلول های مغزت چقدره!؟

یکی؟

دوتا؟

۱۰۰تا؟

شایدم هزار تا ، شاید هم به میلیون برسه شاید هم به میلیارد ، شاید هم اصلا سلول نداشته باشی! چون نمیدونی من الان سرکارت گذاشتم!!!

.

.

همیشه با کسی رفاقت کن و دوست باش که وقتی دعوات شد زورت بهش برسه و بتونی بزنیش!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

.

هر وقت کسی رو دیدی احساس کردی میخواد بغلت کنه و فقط تو می بینیش زبونت بند اومده ، صدایی نمیشنوی و زمان نمیگذره ، مطمئن باش اون عزراعیله!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دو شاخه گل ، دو جام مستی ، به قربانم بری هر جا که هستی!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر مجنون شوی تو؛ من لیلی نشوم اگر خسرو شوی تو؛ شیرین نشوم گر شوی سام تو؛

من نرگس نشوم یک بار، فقط یک بار تو آدم شو نامردم اگر که حوا نشوم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چشم ها رو شستم

جور دیگر دیدم

باز هم سود نداشت.

.

.

تو همان کره الاغی بودی همچنان هم هستی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

طبق آخرین آمار پر جمعیت ترین جای دنیا

.

.

.

قلب پسرهاست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آیا میدانید نیمی از عمر دخترا و پسرها صرف چه می شود؟.

.

.

.

e نمیدانید؟

.

.

.

پسرها به دنبال جوراب خود میگردند و دخترها در جستجوی گل سر

حالا دانستید؟………… گل سر/جوراب منو ندیدی؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دستت نمک ندارد نذری داری که ادا نکرده ای به زودی خبر خوشی به تو میرسد

.

.

.

اوهوی همین جوری که مفتی نمیشه صد تومن بده فالت بگیروم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر شارژی دهی بهر موبایلم

بدان از دیدنت خیلی خوشحالم

وگر شارژ موبایلم را بگیری

الهی تب کنی زودی بمیری !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قرار بود عاشق کسی باشم که وعده هایش تو خالی نباشند اما تو چی؟

.

.

.

وعده باد، مفت و زیاد، حرف های بد، مخ منو زد، موی بلند، روی سیاه، ناخن دراز، واه واه واه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

الا ای آنکه اس ام اس نمیدی ……پیامک مرا پاسخ نمیدی

الهی کوربشی چشمات نبینه…. بمیری، گم بشی، حقت همینه

من این اس ام اس رو نفرستادم٬ موبایلم خودش فرستاده

مثل اینکه موبایلم خاطر خواه موبایلت شده !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کسی با ما سر یاری ندارد

دلی سودای دلداری ندارد

شنیدم لیلی و مجنون ولیکن

دل من قصد علافی ندارد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام خوبی ؟ خیلی دلم برات تنگ شده

آنقدر که از دوریت میخوام گریه کنم

اما وقتی قیافت یادم میاد خندم میگیره !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کدام کشور را فتح کنم تا حاضر شوی مرا شهردار دهکده ی قلبت کنی ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از سخنان قصار غضنفر:

آدم‌ها دو دسته‌اند:

دسته‌ی اول آن‌هایی که توی دسته‌ی دوم اند،

دسته‌ی دوم آن‌هایی که توی دسته‌ی اول‌اند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر کسی بهت نگاه کردعاشقت نیست ، شاید اشتباه گرفته یا ممکنه الاغش گم شده باشه!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ماه مبارک رمضـان بر همه ی مـسلمین جهـان مـبارک

باد حتی شما دوست عزیزی که کله گنجشکی می گیری !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به کوی زلف تو دائم مراودت دارم و دائماً جواب کوچکی از تو مسئلت دارم

هزار بار از سر ِ این بیت رد شدی اما یک بار بلند نخواندی که “دوستت دارم”

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس برای کسی که سرما خورده:

شنیدم خورده ای سرما جدیداً و حتی می کنی سرفه شدیداً

اگر حالت مساعد گشته امروز دعایت کرده ام بی شک عمیقاً

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سه نفرتو قلب من جا دارن :

۱-خدا

۲-مادرم

۳-پدرم

آخى تونیستى!!؟

بچه ها می گن تو اهل سینمایی … ما سر یه چیز دعوامون شده … مگه راکی همون رمبو نیست ؟!؟ البته اگه خوابی لازم نیست الان اس ام اس کنی، فردا صبح هم بگی مشکلی نیست. ولی ما رو بی خبر نذار

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باز هم ضایع شدم! گوشیت سایلنت بود!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میخواستم ببینم شب‌ها که میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شده خواب ببینی که وقتی خوابیدی تو خواب داری خواب میبینی که خوابی و داری می خوابی و خواب خوابو میبینی که در اون حالی که تو خواب داری خواب خواب رو میبینی تو خواب همونطور که خوابی یکی دیگه هم مثل خودت خوابه و تو خوابش خوابه خوابو میبینه و همین طور که خوابیده تو خواب به تویی که خوابی بگه:چقدر سرکاری؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این SMS تنها برای بیدار کردن شما ارسال شده و هیچ ارزش دیگری ندارد حالا می تونی بری بخوابی شب بخیر……

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پاشو سرت از رو متکا افتاده پایین

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس نیمه شب
از اونجایی که شتر در خواب بیند پنبه دانه،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خودم دونستم بیدارت کنم! آخه داشتی بالشتتو می خوردی!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ببخشید که دیر وقته ولی یه سوال داشتم که خیلی وقت میخواستم ازت بپرسم که الآن یادم اقتاد : ایران به کشورهای دیگر نفت میفروشه بشکشو پس میگیره یا با بشکه میده؟!؟!؟!؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام …. تو رو خدا ببخش … نمی‌خواستم این موقع شب بیدارت کنم ….. واقعاً ببخش …. سعی کن درکم کنی … من موبایلم گم شده زنگ بزن به گوشیم تا ببینم کجاست !. شرمنده‌ام

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای بابا هر شب من باید عین اسکلا با اس ام اس بیدارت کنم ؟ خوب خودت مث بچه ادم پاشو دیگه

اگه خوابی بیدار شو .اگه بیداری بشین .اگه نشستی پاشو راه برو .اگه راه میری بدو. اگه میتوی یه پشتک بزن و خوشحال باش که از طرف من یه اس ام اس اومده واست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با سلام اینجا تهران است. ساعت ۳ بامداد … صدای مردم آزار

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شرکت ال جی شما را به ادامه خواب دعوت می کند…!!

اس ام اس نصفه شب

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قوز بند و کتف بند پاک سمن بخرید و ببینید چه خوب شما را به ادامه خوابی که در خواب میدید دعوت میکن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم
کار خوبی کردم؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ببخشید که مزاحمت شدم میخواستم بگم شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره ۴ ساعت دیگه باید بیدار شی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این اس ام اس رو تا دو روز نخون
.
.
میگم نخون
.
.
نرو پایین
.
.
بیخیال شو
.
.
نه نمیشه بهت اعتماد کرد همون دو روز دیگه بهت میدم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

هیچی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به یارو می گن…





به تو چه که به یارو چی می گن؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه بگن آشغالارو ببر پایین حال نداری!

اما برای فضولی این همه راه میای پایین!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه خوابیدی بیدار شو اگه بیداری بشین اگه نشستی بلند شو راه برو اگه راه میری بلند شو پشتک بزن و خوشحال باش که از طرف من واست اس ام اس اومده

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم.

میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اومدم ازت معذرت خواهی کنم . میدونم خیلی تعجب کردی که واسه چی ؟ بعد وقتی میگم نمیفهمی ناراحت میشی .
آخه الان مگه ساعت ۳ نصفه شب نیست . خب واسه اینکه نصفه شب بیدارت کردم اومدم ازت عذرخواهی کنم . میشه منو ببخشی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می خواستم یه چیز مهم رو بگم پاهات از زیر لحاف اومده بیرون . یه وقت سرما نخوری!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ببین عزیز دلم پاشو………..
اگه پا نشی قهر میکنما………….
خب دلم برات تنگ شده…………
جون من پاشو…………
پاشدی………….
افرین عزیزم…………
حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!


 


javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket

نظرات شما عزیزان:
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, توسط وحید فارسی نژاد